Oktobermøtet 2013

Så var vi kommet til oktobermøte og det er ubønnhørlig blitt høst. Bryne fotoklubb var som vanlig er for oktober på besøk og til sammen var vi vel en ca. 20 stk.

Det er alltid spennende å se hvor mange bilder som dukker opp i de forskjellige kategoriene og hvilke bilder som er med. Ikke så veldig mange bilder i farge og svart/ hvitt denne gangen, men fine var de som var med.

Vi startet møte med å ønske velkommen og så litt info om julemarkedet som Varatun gård skal ha 15-17 nov. og hvor klubben vår skal ha en stand med informasjon om klubben og også salg av diverse kort, bilder, kurs og bøker.

Siden det ikke var så mye mer program denne kvelden satte vi i gang med å stemme på bildene som var tatt med.

Og slik ble resultatene denne gangen:

1.plass: Thomas Sirevåg, 2.plass: Christoffer Undheim, 3.plass: Stig Vidar Hovland
Antatte: Stig Vidar Hovland, Oddvar Johnsen,Wei Ji, John Sirevåg, Tone Sundland og Nina C. Krogh

1.plass: Ragnar Myklebust, delt 2.plass: Ketil Barane og Tone Sundland
Antatte: Tone Sundland