En liten presentasjon av fotografene

John Bjørklund:
Formann i klubben Har fotografert i 25 år. Fotografert lysbilder i alle år, men har nå kastet seg på den digitale bølgen. Varierte motivvalg. Gjerne både store og små foto oppdrag.
E-post: john.bjoerklund@online.no

Geir Einarsen:
Har en lang og allsidig fotobakgrunn:
Jobbet som avisfotograf og mørkeromsarbeider. I denne forbindelse ble det også litt "fusking" innen journalistikk og markedsføring. Har drevet egen fotobutikk med atelièr. Ivrig amatørfotograf med sansen for fortellende bilder.
Holder fotokurs på grasrotnivå i fotografering og digital bildebehandling.
Tar gjerne fotooppdrag.
E-post: g9-1@lyse.net

Oddvar Johnsen:
Sekretær i klubben.
Aktiv konkurranse fotograf med flere topp plasseringer i TV2, Se og Hør, og andre konkurranser med USA tur i Concorde som det foreløpige høydepunkt.

Driver et lite enmannsforetak O:Foto med et mobilt fotostudio, og tar oppdrag som bryllup, familie, portrett, og modellfotografering.

Fotograferer digitalt og analogt.
Telefon : 926 20 249 / 51650589
E-post: o.johnsen@lyse.net

John Sirevåg:
John Sirevåg har fotografert i nærmere 30 år. På denne tiden har han opparbeidet seg et unikt fotoarkiv, med flere tusen bilder. De fleste fra kommunene i Rogaland. Hovedinteressen er natur og landskap, samt mennesker i ulike miljø.

John er aktiv konkurransefotograf, og har flere hundre premierte bilder. Deriblant flere 1. plasser både i inn- og utland.

John Sirevåg har hatt flere utstillinger bl.a. på Hå Gamle Prestegård og Kunstnerhuset i Gvarv i Telemark.

Han har hatt sine bilder publisert i en rekke brosjyrer, postkort, kalendere og bøker. Bl.a. illustrert bøkene Rogaland i bilder, diktsamlingene til lyriker Målfrid Frahm Jensen m.m.

Tlf mobil: 908 64 427
Tlf: priv. 51 62 74 51 arb. 51 97 35 23
E-post: john.sirevag@c2i.net

Karl Andresen:
Nestoren i Sandnes Fotoklubb. Han har vært medlem i over 30 år. Aktiv konkurransefotograf med hyppige deltakelser i NSFF's landskonkurranser. Han har oppnådd flere gode plasseringer, bl.a. sølv og bronse. Fotograferer helst dias og sort/hvitt. Favorittmotiv: Natur, spesielt sjø og strand. Er allsidig og tar gjerne fotooppdrag.
Telefon: 51688584/92652063
E-post: karl.andresen@lyse.net

Petter Wersland:
Hobbyfotograf. 46 år. Fotograferer kun digitalt.
E-post: petter@wersland.org

Laila Røberg:
Hobbyfotograf. Fotograferer for det aller meste digitalt, men fotograferer også under vann med nikonos V
E-post: laila.roberg@lyse.net