Augustmøtet

Som vanlig er ikke første møte etter ferien det som er mest besøkt, og heller ikke i år var det tett med medlemmer.

Også på veggen var det litt glissent med bilder. Men vi håper at medlemmene kommer sterkere tilbake utover høsten.

Det ble diskutert høsttur, og datoen ble satt til første helg i oktober 1-3 eller 2-3 etter hvor leng vi bestemmer oss for å være.

Det kom opp forslag om Knaben, og Lyngdal. Hvis det er andre som har gode forslag, og gjerne overnattingsmuligheter vennligst ta kontakt med Oddvar. Hadde også vært greit med tilbakemelding hvor det var størst interesse for å reise, og hvem som kunne tenke seg en tur denne helgen.

Det har også vært litt dårlig med innsending av vinnerbildene til hjemmesiden, så Petter har sendt ut link og beskrivelse til hvordan dette skal gjøres til medlemmene igjen.

Hvis det er noen som ønsker å sende inn info om klubbrelatert stoff, turer ol, som Dere har vært på, kan dette sendes inn til Oddvar. Eller dere kan få passord og legge det ut på hjemmesiden selv.

Før kveldens konkurranse startet så viste Terje “sitt prosjekt” som var om Bryllupsfotografering, og hans måte å gjøre dette på.

Så månedens konkurranse:

Fargekopi :