Augustmøtet

Referat augustmøtet

Da var sommerferien over for de fleste og tiden var moden for å ta med seg sommerens fangst med fotoapparat, og ta turen til høstens første klubbmøte.

Det var litt over 20 medlemmer som hadde tatt turen denne kvelden. Ett par nye ansikter var også å se!

Kvelden startet på tradisjonelt vis med litt løst og fast innen informasjon. Vi ble enige om å ta en tur til Månafossen i Gjesdal torsdag den 6. september. Hyttetur senere i høst ble også diskutert. Utstillingen på Stills bar/cafe ble også omtalt. Det viser seg nå at denne blir forskjøvet til november 2012 isteden for oktober. Åpning er satt til 3. november kl. 20.00

Etter avstemningene og kritikken klubbkonkurransene var unnagjort var vi kommet frem til kveldens store høydepunkt, John S sitt lysbildeshow fra ekstremsportveko på Voss. Han hadde satt sammen bilder som han hadde fått fra Oddvar, Geir, Thomas, John B. og seg selv.

Flotte bilder med flott musikk til. Dette varte i litt over 20 minutter og høstet velfortjent applaus etterpå.

Resultatene fra kveldens klubbkonkurranser ble som følger:

Svart/hvittklassen:

1.plass: Casper Klementonicz  2. plass: Geir Einarsen  3. plass Geir Einarsen

Det var 7 bilder med i denne klassen.

1.plass: Nina C Krogh  2. plass: Casper Klementonicz  3. plass: Casper Kle.

Antatte: Geir Einarsen 1 stk.  Casper Klem. 1 stk.  Nina C Krogh 1 stk.

Det var 14 bilder med i denne klassen.

1.plass: John Bjørklund  2.plass: Tone Sundland  2. plass (delt) Lill Gullhav

Antatte: Erik Sundland 3 stk. -Thomas Sirevåg 1 stk.- Tone Sundland 1 stk.- John Sirevåg 1 stk.- Laila Røberg 1 stk.- Lill gullhav 1 stk.- Geir Einarsen 1 stk.-

Det var 36 bilder med i denne klassen.

Månedens bilde ble Nina C Krogh,s bilde som tok førsteplassen i fargekopi.

Referent: John B.