Møtereferater

Oktobermøtet

Høsten hadde gjort sitt inntog og like sikkert som at høsten kommer hvert år, ja like sikkert er det at Bryne fotoklubb kommer til Sandnes i oktober hvert år for å ha felles klubbmøte med oss i Sandnes fotoklubb.

Det ble en flott aften der oppmøtet var godt, rundt 40 personer totalt fant veien til bydelslokalet på Stangeland denne kvelden.

Vi snakket litt om Brynes 60 årsjubileum og gratulerte med en flott jubileumsutstilling på Bryne sist helg!

Det ble nevnt at hytteturen til Knaben går som planlagt den 26 til 28 oktober.

Ellers ble det litt info om vår egen utstilling på Cafè Stills den 3. november kl. 20.00

Medlemmene fra Bryne og for øvrig alle andre interesserte er dermed invitert til å bli med på denne ”store” lille begivenheten.

Så over til kveldens fotokonkurranser. Der tok henholdsvis Stian Bru og Bård Grødeland fra Bryne FK hver sin seier i svart/hvitt og fargekopi, mens John B fra Sandnes FK tok ”hjem” førsteplassen i projektorklassen.

Resultatlistene ble da seende slik ut:

Svart/hvittklassen:

1.plass: Stian Bru  2. plass: Stian Bru  3.plass: Jan Erik Lunde
Antatte: Geir Einarsen 1.stk.

Fargekopiklassen:

1.plass: Bård Grødeland  2. plass: Lill gullhav  3. plass: Kjetil Barane
Antatte: Lill Gullhav 1 stk., Bjørn Egil 1 stk., Joel Honkanen 1 stk., Stig Vidar Hovland 1 stk., Kjetil Barane 1 stk.

Projektorklassen:

1. plass: John Bjørklund  2. plass: Joel Honkanen  3. plass: Kristoffer  Undheim
Antatte: Kjetil Barane 2 stk., Kristian Nicholls 2 stk., Trude Hell 1 stk., Thomas Sirevåg 1 stk., Bjørn Egil 1 stk., Erik Sundland 1 stk., Geir Einarsen 1 stk., Tone Sundland 1 stk.

Møtereferent, John B.