Novembermøtet

Kalenderen viste at høsten 2012 var kommet inn i sin siste måned og dermed også Sandnes fotoklubbs siste konkurransemåned.

Denne måneden skulle det være bundet motiv i projektorklassen (bevegelse). I de to andre klassene var det fritt motiv. Relativt bra med bilder i projektorklassen, mens i S/H og fargeklassen var det heller tynt med bidrag ….

Vi hadde heller ikke så mye på programmet utenom konkurransene, men vi snakket litt om julemøtet og oppfordret medlemmene om å komme på dette møtet. De fremmøtte ble samtidig oppfordret til å ta med noe som kan loddes ut i den årlige juleutlodningen …

Det ble for øvrig opplyst om at Petter også dette året ville lage et digitalt opplegg på nettet der klubbens medlemmer skal gå inn å stemme på årets bilder i alle tre klassene. Håper så mange som mulig benytter seg av den muligheten!!

Kveldens konkurranser ble avviklet på vanlig vis, og i projektorklassen med ”bundet” motiv var det klubbens nybakte Norgesmester i foto for ungdom og vårt ungdomsalibi Thomas Sirevåg som trakk det lengste strået ….

De to andre klassene var noe svakt representert billedmessig, men Det ble til slutt Cato Berge som hanket inn seieren i begge klassene.

Resultatlistene ble da etter endt møte seende slik ut:

Prosjektorklassen:
1.plass, Thomas Sirevåg 2. plass, John Sirevåg 3. Plass, John Bjørklund
Antatte: Tone Sundland 2 stk., John Sirevåg 1 stk., Geir Einarsen 1 stk., Thomas Sirevåg 1 stk., og Helge Knutsen 1 stk.

1.plass, Cato Berge 2. plass, Lill Gullhav

Sort / hvittklassen: