Aprilmøte 2013

Årets fjerde måned og denne gangen besøkte Sandnes fotoklubb Bryne fotoklubb, derfor tirsdagsmøte i stedet for torsdag.

Vi var vel en ca. 8-9 stk. fra Sandnes som møtte mannsterke opp og til sammen ble vi nå en ganske god gjeng på rundt 26 stk.

Vi startet med å titte litt på bildene i svart/hvitt og farge som ble satt opp og litt småprat om løst og fast. Deretter var det tid for litt informasjon for Bryneklubbens medlemmer.

Så gikk vi over til å stemme på bildene, først i svart/hvitt og farge og deretter i prosjektorklassen hvor det også denne gangen var mest bilder.

Og her må det nok dessverre sies at Bryne stakk av med mest poeng denne gangen, men Sandnes var ikke langt bak. I farge var det Olav Thu som tok hjem seieren. I svar/ hvitt ble førsteplassen delt mellom Oddvar Jonhsen og Stian Bru og i Prosjektor ble det seier til Kristoffer Undheim. Månedens bilde ble Olav Thu sitt bilde fra Venezia.

1.plass: Kristoffer Undheim, 2.plass: John Sirevåg, 3 plass: John Sirevåg/ Kjell Pettersen

1.plass: Olav Thu, 2.plass: Ketil Barane, 3 plass: Olav Thu

Sort/hvitklassen: