Aktuelt Møtereferater

Referat Februarmøtet

Referat klubbmøte februar 2014:

På de siste møtene har vi fått så mange nye medlemmer at lokalene i Hovedhuset på Varatun gård har blitt for små. Vi hadde derfor vårt først møte i våre nye klubblokaler i Løa på Varatun gård.

29 foto entusiaster deltok på møte, derav 4-5 nye. Det er alltid kjekt med noen nye ansikter.

Møtet var kombinert årsmøte/klubbmøte.

Årsmøte gikk knirkefritt. Innkalling, regnskap, budsjett, årsrapport, valg ble lest opp uten innvendinger fra noen av medlemmene. Alt ble raskt klappet igjen og dermed var årsmøtet unnagjort på en halv time. Følgende ble valgt inn i styre til klubben:

Oddvar Johnsen, John Bjørklund, Laila Røberg, Gunhild Moen, John Sirevåg og Thomas Sirevåg.

Deretter fortsatte vi med fotokonkurranse, bildekommenter, kaffe og drøs.

Det deltok 13 bilder i fargekopi klassen, 10 bilder i sort/hvitt og 33 i projektor. I alle klassene var det Fritt motiv.

Resultatene fra konkurransen ble:

Projektor:

1. Rolf L Månedens bilde

2. John S

3. Laila

Antatt: Else Karin, Arild T, Thomas, Laila, Tor Egil,Ragnar-2stk.

Fargekopi:

1. Ragnar