Møtereferater

Referat fra årsmøte og medlemsmøte 10. februar 2022

Sandnes Fotoklubb’s medlemsmøte i februar startet som vanlig med Årsmøte for klubben 2021. Her var 19 av klubbens medlemmer benket i spenning på kåringen av Årets Fotograf og Årets Bilde. Alle dokumenter i forbindelse med årsmøtet var sendt ut i god tid før møtet, og ble enstemmig godkjent av medlemmene på møtet.

Det var Olav Thu som nok en gang stakk av med tittelen Årets Fotograf 2021, der han også sammenlagt vant Sort/hvitt klassen. Videre var det Cato Berge som ble sammenlagt vinner av Farge klassen.

Årets Bilder 2021:

Det ble servert pizza og brus med en hyggelig fotoprat etter at bildene for månedskonkurransen for februar var gjennomført. Det var åpent motiv i begge klassene, og resultatet ble som følger:

Farge (20 bilder): No. 1 (Månedens Bilde) – Oddvar Johnson, No. 2 – Olav Thu, No. 3 – Olav Thu; Antatte bilder: John B (2x), John S (2x) og Cato

Sort/hvitt (18 bilder): No. 1 – John Sirevåg, No. 1 – Geir Dørheim, No. 3 – Cato Berge; Antatte bilder: John B og Olav Thu (2x)

Visits: 123